حفاظ بوته ای

ساخت و نصب انواع حفاظ در طرح های متنوع و مختلف

حفاظ بوته ای شکل به روز تر نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار است . ساختار اصلی حفاظ نرده بوته ای همانند سایر نرده حفاظ ها از میل گرد ساده است . در این محصول بر خلاف حفاظ شاخگوزنی دیگر خبری از تراکم نیست و به صورت کلی در یک تیپ ساخته میشود. حفاظ بوته ای در قواره های ۲ متری ساخته میشود .دو ردیف موازی کنار هم با ارتفاع همسان سبب شده است تا عرضی مناسب حدود ۱۵ سانت در راس نرده حفاظ بوته ای داشته باشیم . این عرض در بالاترین قسمت حفاظ سبب شده است تا امنیت حفاظ بوته ای به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته باشد . در تولید این محصول از ۷ ردیف استفاده شده است . افزایش یک ردیف میلگرد ، عرض این نرده را تا ۷۰ سانت افزایش داده است که این عرض مناسب ، ایستادن سارقان بر روی لبه دیوار .را عملا به صفر رسانده است .

به دلیل آمار بالای سرقت ضرورت استفاده از درب ضد سرقت ، درب آکاردئونی و همچنین حفاظ روی دیوار به طوری که نصب حفاظ بوته ای شامل کل دیوار محوطه حیاط باشد برای داشتن آرامش و امنیت نکته حائز اهمیتی می باشد. و اکثر خانوارها و ساکنین منازل مسکونی حیاط دار با خرید حفاظ و نصب حفاظ دیوار ساختمان می توانند شب را با امنیت خاطر و آرامش بخوابند به طوری که هیچ گونه خطری آن ها را تهدید نکند. حفاظ دیواری مدل بوته ای یکی از این انواع است.

 

حفاظ بوته ای متن 1

 

در جهت پیشبرد امنیت و آرامش در منازل ویلایی و حیاط دار و همچنین آپارتمان های اداری و مسکونی شرکت “حفاظ کمک” اقدام به طراحی و تولید انواع  حفاظ ها و درب ضد سرقت و انواع پنجره و نرده بالکن نموده است که حفاظ دیواری مدل بوته ای یکی از آن ها می باشد. حفاظ دیواری مدل بوته ای به دلیل خاردار بودنش و تیز بودن نوک این حفاظ ها مانع از ورود و خروج سارقین و افراد مزاحم و شرور که قصد ورود به ساختمان را داشته می شود.

حفاظ بوته ای بسیار شبیه به حفاظ شاخ گوزنی است ولی دارای مشخصات و ویژگی های خاص به خود می باشد. حفاظ دیواری مدل بوته ای همانند سایر حفاظ های تولید شده توسط شرکت “حفاظ کمک آهن سازه” به عنوان سد محکم  و مانع در برابر عبور و مرور سارقان و افراد مزاحم بوده است. حفاظ دیوار ساختمان علاوه بر این که دارای جنبه ی تزینی و طرح های زیبایی به نمای ساختمان شما می دهد از امنیت و استحکام بالایی نیز برخوردار است.

حفاظ دیواری مدل بوته ای به خاطر ضد ضربه بودن و ضد زنگ بودنش از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و همچنین از جنس فولاد گالوانیزه شده ساخته و طراحی گردیده است به همین دلیل از ساختار قدرتمند و محکمی بر خوردار می باشد. اتصالات حفاظ دیواری مدل بوته ای به راحتی از هم جدا نمی شوند و به دلیل امنیت منحصر به فرد و زیبایی خاص آن در طراحی شیک و متفاوت از اولین انتخاب های خرید حفاظ و نصب حفاظ بر روی دیوار های ساختمان شما می باشد.

حفاظ بوته ای متن 2

کاربرد های حفاظ دیواری مدل بوته ای در محوطه دیوار حیاط و ساختمان چیست؟

حفاظ دیواری مدل بوته ای علاوه بر اینکه به عنوان حفاظ روی دیوار ها نصب می شود بر روی فنس ها و پنجره های هم کاربرد دارد.

به دلیل راحت بودن نصب حفاظ در مکان های متفاوت می تواند کاربردی باشد و برای تامین امنیت در مکان های مختلف مد نظر قرار بگیرد. به همین علت شما با استفاده از حفاظ دیواری مدل بوته ای به دلیل نصب آسان می توانید آسایش و امنیت خاطر را به منازل مسکونی و اداری خود به ارمغان بیاورید.

با خرید حفاظ و نصب راحت و بی درد سر حفاظ دیوار محوطه حیاط می توانید علاوه بر ایجاد امنیت موجب شیک شدن و منحصر به فرد شدن نمای بیرونی ساختمان خود شوید و با استفاده از حفاظ دیواری مدل بوته ای می توانید شکل و ویوی جذاب و ویژه ای به محله و کوچه خود ببخشید. طراحی زیبا و سیک حفاظ دیواری مدل بوته ای در کنار مقاومت و استحکام و ماندگاری زیاد آن موجب داشتن طرفداران زیادی که به ظاهر ساختمان خود اهمیت می دهند شده است.

حفاظ دیواری مدل بوته ای دارای اندازه های متفاوتی در ارتفاع خود می باشد و در ارتفاعات متفاوتی طراحی و تولید می گردد. که انواع استانداری نیز دارد که این مدل از حفاظ  دیواری مدل بوته ای دارای تراکم متفاوتی هم می باشد. از نکته های حائز اهمیت در انتخاب مشتری برای حفاظ دیوار ساختمان یا حفاظ دیوار محوطه حیاط, تعیین تراکم مختلفی از حفاظ دیواری مدل بوته ای می باشد که تماما بسته به سلیقه و انتخاب شما برای خرید حفاظ می باشد.

 

حفاظ بوته ای متن 3

چگونگی نصب حفاظ و بررسی کیفیت حفاظ مدل بوته ای:

حفاظ دیواری مدل بوته ای از انواع مدل های حفاظ های آهنی می باشد که به آسانی و در مدت زمان خیلی کم می توان بدون درد سر روی انواع مدل ها اجرا کرد. البته نصب حفاظ دیوار ساختمان باید توسط افراد متخصص و دوره دیده در این زمینه انجام گردد. بعد از خرید حفاظ می توانید برای نصب حفاظ از افرادی که در این راستا آموزش دیده و دوره دیده اند و از مهارت های خاص برای نصب حفاظ دیوار ساختمان بر خوردار اند کمک بگیرید و افرادی که در زمینه نصب حفاظ فعالیت گسترده دارند بهره مند بگردید.

حفاظ دیواری مدل بوته ای از انواع حفاظ های آهنی است که با بهره گیری از بهترین نوع فلزات طراحی و تولید می گردد برای همین علت دارای طول عمر زیاد می باشد و استحکام و مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف جوی مانند برف و باران و سرما و گرما دارد. این نوع حفاظ ها به دلیل طراحی شیک و مدرن آن ها و علاوه بر جلوه ی زیبایی که به ساختمان می دهد بیشتر مورد استقبال مشتریان شده است.

با بهره گیری از رنگ های ضد زنگ حفاظ دیواری مدل بوته ای می تواند در بازه زمانی طولانی مدتی مورد استفاده قرار بگیرد و در مقابل شرایط جوی متفاوت دارای دوام بیشتری باشد. و به دلیل کیفیت تولید و مقاومتش علاوه بر ظاهر شیک و جلوه زیبایی که به ساختمان می دهد مورد استقبال قرار گرفته است.

حفاظ دیواری مدل بوته ای به دلیل مدرن بودن و طراحی شیکش دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر حفاظ ها می باشد و مقرون به صرفه تر است. شما با یک تیر دو نشان می توانید بزنید, با قیمت مناسب تر می توانید علاوه بر خرید حفاظ و نصب آن برای ایجاد امنیت و آرامش , به ساختمان خود جلوه ی زیبا و شیک تری هم بدهید و ویو و نمای ساختمان خود را در محله و کوچه خود خاص و جذاب کنید.

فروش این نوع حفاظ به دلیل قیمت مناسبش از سایر حفاظ ها بیشتر می باشد و این نوع حفاظ این امکان را فراهم آورده است که با تعیین ارتفاع به سلیقه مشتری می تواند در همه جا مورد استفاده قرار بگیرد از این مدل برای نصب در منازل شخصی و آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی , شرکت ها, هتل ها, پایگاه های نظامی و همچنین برای استفاده در زندان ها هم به کار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09124050244